6 October 2011

CELOTEH

haa , malam neyy aku nak bercerite tentang aku dengan seorang kawan aku neyy.
dia neyy suke wat aku happy , walaupon dea tahu yang aku tengah bersedih .
aku tahu dea tak nak aq bersedih sebab uhh dea selalu wat aku ketawe jee kan .
betol tak awk ?
hmm , tapi aku harap tak ada orang yang akan halang aku bile aku nak berkawan nan dea .
aku tak nak jadi seperti persahabtan aku dengan seorang kawan baik aku .
dengan ada nye someone tak bagi aku kawan nan bestie aku lagi
sejak tulah aku bersedih , tapi bile aku ad kawan yang baru seperti dea , aku merasakan dea lha sinar kebahagian aku .
soo aku mengharapkan xad siape yang amik dea dary aku , aku sangat syg kan de mcm mne aku sygkan kwan aku yang lain .
haa , dalam pade mase yang same ati aku tibe-tibe boleh suke art dea
(ISHH..MALU LAH.)
tapi aku tak kan bagi tahu dea yang aku suke kan dea , aku akan pendam untuk selame nye .
aku hanye mampu melihat senyuman dea sahaje dan aku akan buat de tersenyum.
aku tak akan buat dea sedeh macam bekas kekasih dea buat hati dea sedih dan hancur.
hee , oke lah da xtahu nak bebel ape lagi kat blog neyy.



terima kasih jangan lupa singgah lagi :)

No comments:

Post a Comment

cool . sad .enjoy