18 December 2011

UNTITLE

malam neyy hati an perasaan aq mcam diguris dengan pisau yg tajam .
aq pon tak taw nape lha dy sanggup wat aq macam neyy ? macam lah aku neyy takad persaan .
saket aty bile taggk ko wat bende yang sakit an aty aku b ! 
ko law dah ad yang baru cakap jee b , tak payah lah nak remove relationship kite at fb .
aq taw mesty ko susah nak usha budak ann  lalw ad status relationship uhh kankan ?
tapi takpe . now lantak ko lah b nak buat ape , aq nak tgk sejauh mane ko nak keras pale n keras aty nan aku .
sekarang neyy selagi aq bole saba dgn ko aq saba b! 
ko ingt aq sabab sebb aq cinte kan ko b ! ko jee yang wat aq macam sampah !
mybe satu hary nanty bru ko rase kasih syg aku slme neyy
mngkin time aq mampos bru ko dapt rase kan sume too kan b !
aq akan sentiase doa kan ape yg ko nak wat uhh akan berjaya kelak .
then law mungkin kita ditakdirkan tak ad jodoh , aku akan sentiasa doa kan koe b .
aku akan doakn yg kau akan dapt pompan yg lbih sempurna dri aku neyy b !
dan aku harap kau juga akan sentiase mendoakan kejayaan aku yg akn dtg .
daa lahh , aku pon malas nak bebel banyakbanyak neyy
nanty ad jee aer mate neyy ngalirr jee tak hnti .
law takhenti dahh susah coz daa tak ad yg nak lapkan n nak pujuk aku lagi --'


#ape yang aku merepek pon tak tahu ! blallalal ! hati aku hancur sebab kau b!!!

terima kasih jangan lupa singgah lagi :)

No comments:

Post a Comment

cool . sad .enjoy